VESNA NOVAK

I nakon višegodišnje posvećenosti razvoju i edukaciji u multinacionalnim kompanijama Delhaize (Ahold Delhaize Group) i Bambi (Coca Cola HBC) najveću iskru za profesionalnu viziju usmerava ka pronalaženju novih koncepata i  metodologija učenja za različite generacije.

Kao najveću iskru za profesionalni uspeh i dalje izdvaja „oči deteta“ željne znanja i istraživanja.

U rukavu uvek imati 1000 „zašto“ i još 1000 „a šta ako“: to je najjače gorivo svake inovacije, kreativne ideje, metodologije i najveći korak u razvoju.

Mama dva dečaka, koji trče misaoni maraton u našem svetu radoznalosti.

TATJANA MILNOVIĆ

Više od 20 godina rada u marketingu na mestu Strateškog direktora  u najvećim agencijama u Srbiji kao što su Saatchi&Saatchi, Leo Burnett, Publicis.

Psiholog po obrazovanju, strateg po profesiji, kreativac u duši,  najviše uživa u razmeni ideja sa kreativnim ljudima širom sveta.

Duboko veruje da se preduzetnički duh nalazi u svim mladima samo ga treba prepoznati i voditi na pravi način. Sada želi da svoje široko znanje stečeno u biznis svetu prenese deci i mladima.

Majka trinaestogodišnje ćerke, koja ju je i inspirisala da kreira i vodi radionice preduzetničkog i kreativnog razmišljanja.